wtorek, czerwca 24, 2008

dziewczyny na żetonik

Raz.Raz.Dwa.Dwa.Raz.Raz.Dwa.Trzy.
Próba mikrofonu.Panie mnie słyszą?
 * * *
Oblizujesz usta.Nie myślisz o tym...
jaka jesteś pusta.O!
W gębie masz kawał mięska,którym peplasz
na prawo,na lewo,góra,dół w bok,w przód.
Lubisz otaczać się dużą ilością samic,które
podobnie jak Ty zimą chodzą na śpilkach...
bohaterki narodowe.Śpilki antypoślizgowe.
Modne w każdym słowie. 
Paznokcie granatowe...łał!
Usta brokatowe łał! Cycki silikonowe szał!
Tupią pantoflami.Trzęsą pośladkami...
Stosują intensywne zapachy...
pod ogolone pachy by samiec jeden,drugi trzeci
poczuł,że pargnie Cię zapłodnić, mieć z Tobą dzieci.
Masz swoje zasady.Jesteś stateczną samicą.
Bo przecież nie kochasz mężczyzny za to,kim jest,
ale za to jaki ma samochód...samochód?
Zapomniałabym bierzesz także pod uwagę dochód.
* * *
Zaczynam się bać .Różowe bluzki.
Konturówki.Szminki i spinki.
Przecież tym można zabić.
W najlepszym przypadku
Febry się nabawić.
***
Dziękuję.

7 komentarzy:

simonout pisze...

isze do tego muze, bedzie co spiewac na ogniskach

simonout pisze...

napisze*

Unknown pisze...

;) dobry plan dobry ;)

żubr pisze...

Uwaga, dr Żubr diagnozuje i wyraża SiĘ, czyli ja to bym...

...odpuścił rymowanie
uporządkował pisanie

bo coś może z tego wyróść:)

Andaluzyjska Kurtyzanna pisze...

jął ja mam odpuścić jął rymowanie jął kiedy ja mam to we krwi jął jestem raprką z częstochowy stąd rymy nieskalanie częstochowskie jął
;)
pozostańmy przy wizji muzycznej doktorze Żubr...
;)ale dziękuję dziękuję miło miło ;)

żubr pisze...

jak wolisz

Anonimowy pisze...

Ładny tytuł. ale z tą muzą od simon outa to bym się zastanowił.
Czarna Wołga