niedziela, listopada 30, 2008

* * *

Mieszkanie ma cztery ściany.
Podłogę.
Niebo.

Zdarza się Deszcz z Burzą Deszcz...

-Dżordż skurwysynie,zrozum mam bardzo prosty nos.
To nie żaden symbolizm ze strony dobrego boga.

Sufit bywa Słoneczny...

-Dżordż skurwysynie,wspaniale całujesz.
Twoje usta bywają jedną nocą w N.Y.C
Wtedy ja bywam w postaci cieczy lotnej.
Dziękuję.

Sufit bywa Spokojny,a pomarańcze soczyste i słodkie.

-Dżordż skurwysynie,pomasuj mi stopy.
Bądź bohaterem zneutralizuj mój ból.
głowy,serca,okolic miednicy.

Nasz przedpokój ma niewiele wspólnego z Luwrem
poza słabą reprodukcją Wenus.

-Dżordż skurwysynie,chcę być damą!
Potrzebuję przestrzeni,karmazynowych szminek,
utopijnych orgazmów i białych zębów.
Widziałeś Dynastię?

Siedzimy w kuchni.Jest bardzo parno,gorąco.

-Dżordż skurwysynie,pragnę nowej mikrofali.
Czujesz?Czy Ty czujesz?Tego kurczaka!
Pięknego!Płodnego!Kurczaka z nowej mikrofali!
Będzie miał skórę jak Afrykańczyk!
Asymilacja Czarnych jest teraz w modzie!

Sypialnia ma czekoladowe zasłony.

-Dżordż skurwysynie,kochałeś?Opowiedz mi o tym.
Ale jak to duszą?Kocha się przecież językiem i pochwą.
Tak...zapewne chodziło mu o Dupę,a nie duszę.

...

-Dżordż,wiesz...tak bardzo chciałabym czuć się wolna.
Tak bardzo...wolna i móc pójść do kosmetyczki,
na depilację w godzinach popołudniowych.

6 komentarzy:

simonout pisze...

generalnie hc, mnie sie podoba wulgarność i w ogóle mi sie podoba odważność jakas taka.



jedna noc w nyc i "niezłepigułki" bylych rodziców

czuć :)

drf pisze...

mnie się podoba szczególnie ze względu na ten refren, "dżordż skurwysynie" - całkiem całkiem, poza tym działa na wyobraźnię, co też jest na plus, ja bym tytuł temu nadał, ale ogólnie spoko

nnnn pisze...

chyba już sie przyzwyczaiłam do wulgarnosci, obecności pochwy, miednicy i jezyka. jestem zatem ciekawa, czy istnieje coś z twojej twórczości bez wyżej wymienionych czynników;)
a ogółem to b.dobre, jedne z lepszych jakie czytałam na twoim blogu;)

Andaluzyjska Kurtyzanna pisze...

Dziękuję bardzo.

Anonimowy pisze...

Ciekawe. Och ciekawe.
Czarna Wołga

kalisz pisze...

rowniez chujowe

pozdrawiam