czwartek, sierpnia 07, 2008

.

Wkurwia mnie moja matka.
Wkurwia mnie pieniądz.
Wkurwia mnie komunikaca miejska.
Wkurwia mnie odległość.
Wkurwia mnie fałasz.
Wkurwia mnie impotencja.
Wkurwia mnie ciąża.
Wkurwia mnie konserwatyzm.
Wkurwia mnie smród.
Wkurwia mnie śmierć.
Wkurwia mnie brak czegokolwiek.
Wkurwia mnie niewola umysłowa.
Wkurwia mnie,że to wszystko to nic.
Wkurwia mnie ksiądz.
Wkurwia mnie miłość.
Wkurwia mnie zjawisko spalin.
Wkurwia mnie broń.
Wkurwia mnie nieszczęście.
Wkurwia mnie głodny pies.
Wkurwia mnie brak litości.
Wkurwia mnie chrupanie.
Wkurwia mnie zakaz i nakaz.
Wkurwia mnie zima.
Wkurwia mnie kac.
Wkurwia mnie techno
Wkurwia mnie presja.
Wkurwia mnie cisza.
Wkurwia mnie ludzka prostota.
Wkurwia mnie lądolód który ma wszystko w dupie i się topi.
Wkurwia mnie faworyzacja.
Wkurwia mnie brak przepraszam.
Wkurwia mnie wybór.
Wkurwia mnie Ania,która powinna mieć wszystko w dupie
bo życie jest krótkie,a zaraz potem się umiera.

6 komentarzy:

żubr pisze...

Wyjeb wielkie litery, wyjeb kropki, a postawię znak jakości Ż.

Anonimowy pisze...

co jak co, ale ten lądolód mnie powalił.

drf pisze...

sory ej, to żałosna paplanina

Anonimowy pisze...

nie mniej żałosne niż małe rzeczy, nad którymi się zachwycasz.

simonout pisze...

a mnie wkurwia wiza do australii

Anonimowy pisze...

a mnie wkurwia ze Was to wkurwia !